.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت عدم شفافیت مواضع هاشمی رفسنجانی

احساس بی‌مهری هاشمی از سوی برخی رسانه‌ها به عدم موضع‌گیری شفاف وی منجر شده است.
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران علت عدم اعلام موضع شفاف هاشمی رفسنجانی درباره رهبری و ولایت فقیه را بی‌مهری برخی رسانه‌ها درباره وی می‌داند.

به گزارش «فردا» حجت الاسلام مصباحی مقدم با بیان اینکه رابطه هاشمی و رسانه‌ها باید دو طرفه باشد می‌گوید: اگر موضع هاشمی شفاف اعلام شود برخوردهایی که از جانب برخی اشخاص و مطبوعات می‌شود اتفاق نخواهد افتاد.

وی در گفتگو با "تهران امروز‌" تاکید می‌کند: احساس بی‌مهری هاشمی از سوی برخی رسانه‌ها به عدم موضع‌گیری شفاف وی منجر شده است.

مصباحی مقدم با بیان اینکه در این خصوص برخی وابستگان آقای هاشمی هم در نحوه موضع‌گیری وی موثر هستند می‌گوید: اگر هاشمی نتواند مجموعه‌ای که به ایشان منتسب هستند و در جریانات اخیر مواضع تندی گرفتند را مدیریت کند ممکن است خدای ناکرده شرایط نامطلوب فعلی استمرار پیدا کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران درباره علت اینکه آقای هاشمی دیگر در جلسات شما شرکت نمی‌کند چه می‌تواند باشد؟، می‌گوید: من اخیراً بعد از برگزاری آن نماز جمعه معروف، ملاقاتی با آیت‌الله هاشمی داشتم و یکی از نکاتی که مطرح کردم این بود که گفتم شما احساس نمی‌کنید نیاز به مشورت با شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله مهدوی کنی و امامی کاشانی دارید؟ ایشان هم حرف من را تصدیق می‌کردند.

وی در ادامه می‌افزاید: در ادامه من پرسیدم پس چرا در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت نمی‌کنید یا چرا در دفتر خود برای برگزاری جلسه اعضا را دعوت نمی‌کنید. ایشان گفت حتماً این کار را می‌کنم اما برای حضور مکان‌های دیگر، به دلیل مسائل امنیتی و حساسیت‌های تیم حفاظت که مزاحمتی برای دیگران ایجاد می‌کند عذرخواهی کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران درباره اینکه آیا در زمان انتخابات فردی در این تشکل بود که صراحتاً خواستار حمایت تشکل شما از میرحسین شود؟ یا نه گفت: اصلاً بحث حمایت از آقای موسوی در جامعه روحانیت مطرح نشد چه برسد به اینکه کسی بخواهد در این مورد موضع‌گیری کند.

وی در پایان درباره وجود جریاناتی تندرو که قصد حذف و کنار گذاشتن هاشمی رفسنجانی از مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان را دارد، می‌گوید: وجود چنین جریان‌هایی را نمی‌توان نادیده گرفت. اکنون کسانی وجود دارند که مواضع تندی در قبال آقای هاشمی اتخاذ می‌کنند اما همه اینها برمی‌گردد به اینکه تلقی و احساس آنها نسبت به مواضع سیاسی آقای هاشمی چیست. آنها اگر رفتار مناسب از آقای هاشمی ببینند حتماً از موضع خود عدول خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.